
وقتی وارد يه رابطه پخته ميشی ،
نگرانيا از اينكه كجا رفت ؟ با کی رفت
يا تنهام ميذاره ؟!
تبديل ميشه به اينكه
الان چی حالشو خوب ميكنه ؟
چطور فرداشو بسازم ؟
كم خوابيده و خسته ست ...
رابطه های با ستون ، انقدر محكمه و به هم اطمينان ميدن كه نگرانيشون فقط رفاه طرفشونه نه ترس از نبودنش ...
براتون از اين رابطه ها آرزو ميكنم ...
#نازنین_ساجده_محلا ✍
صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 199