*تمام غم هایت را به دوش میکشم
فقط یکبار
بگو تو هم بی من نمیتوانی*
:::&&^&&^:::&&^&&^:::
بی تو نمیتوانم❤
##########
بزن سنگ بزن سنگ که دلم شده باز تنگ
دلم تنگ شده واست تو بزن زنگ بزن زنگ عوضی
که دیگه مردم از این تنهایی من ول نکن خب بعد ازاین
بزن رنگ و بزن رنگ سیاهیارو رنگ کن
همه آسمونو پر بادکنک و بادبادک کن
بزن زیر سکوتت منو از معجزه پرکن
&&❤❤&&❤❤&&❤❤&&
منو خاموشی کامل
صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148