ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137
یه دل دارم توی سینه همون واسه تو میکوبه❤
صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133
یکی میگفت افغانها به همراه مریض میگن «نگران.»
چقدر قشنگه. مثلا از یکی بپرسن:
کسی نگرانت هست؟
نگرانت کجاست؟
یا بهش بگن: من نگرانت میشم.
یا یکی بگه:
خیالم راحته، فلانی نگرانمه.
______________
من هم خیالم راحته ...چون تو رو دارم
غم ندارم❤
صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...
ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147
اما نیمه شبی خواهم رفت...
از دنیایی که مال من نیست...
از زمینی که بیهوده مرا بدان بسته اند!
ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152
فقط با تو جهان خوبه
چقدر بد عادتم کردی
نباشی حالم آشوبه
عشقم خیلی دوستدارم❤
صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...
ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 173