صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن

خرید بک لینک
گلی بی تو همه با مَن بدن یه سر بهم بزن کی همرنگتهبی تو پر غمه گلخونمون برگرد بمون دلم تنگته مگه میشه تورو یادم بره این آدم گره به چشمات زده......نتونستم پایان این وبلاگ قبول کنم...میتونم اینجا باخودم حرف بزنم بدون اینکه قضاوت اشتباه بشمروزی نشده که نیام و به بلاگفا سرنزنمولی خب حس نوشتن نداشتم...فک میکنی من یادم رفته ...دیگه اینجا بلدنیستم...نیستم اینجا ...سرنمیزنم...هستم ولی تو منو جوری فراموش کردی که دیگه حتی عضویی از دوستات نیستم که بدونم بلاگفا حتی وجود داره...دلم واسه ستاره شناس و حرفاش تنگ شده...واسه ریحانه..فاطمه وحدیث و....اکثرا وبلاگشون پاک شده...ستاره شناس خوبی؟ینی هنوز اینجا هستی؟میای؟ ♥ چهارشنبه سی و یکم فروردین ۱۴۰۱ ساعت 10:45 توسط •._.•´¯) nafas (¯´•._.•: صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...ادامه مطلب

ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 20:35

یه دل دارم توی سینه همون واسه تو میکوبه❤

صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...

ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 4:20

یکی میگفت افغانها به همراه مریض میگن «نگران.»
چقدر قشنگه. مثلا از یکی بپرسن:
کسی نگرانت هست؟
نگرانت کجاست؟
یا بهش بگن: من نگرانت میشم.
یا یکی بگه:
خیالم راحته، فلانی نگرانمه.

______________

من هم خیالم راحته ...چون تو رو دارم

غم ندارم❤

صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...

ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 4:20

اما نیمه شبی خواهم رفت...
از دنیایی که مال من نیست...
از زمینی که بیهوده مرا بدان بسته اند!

صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...

ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:38

فقط با تو جهان خوبه

چقدر بد عادتم کردی

نباشی حالم آشوبه

عشقم خیلی دوستدارم❤

صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...

ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 9:18

صفحه بندی