دلم گیر است....

خرید بک لینک

دلم گرفته است...

یا دلگیرم...

یا شاید هم دلم گیر است...

نمی دانم...

اصلا هیچوقت فرق بین اینها را نفهمیدم...

فقط می دانم دلم یکجوری می شود...

جوری که مثل همیشه نیست...

دلم که اینطور می شود...

غصه های خودم که هیچ...

غصه های همه ی دنیا می شود مال من...!

صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...

ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 223 تاريخ: جمعه 14 دی 1397 ساعت: 20:39

صفحه بندی