خیالم راحته.....

خرید بک لینک

یکی میگفت افغانها به همراه مریض میگن «نگران.»
چقدر قشنگه. مثلا از یکی بپرسن:
کسی نگرانت هست؟
نگرانت کجاست؟
یا بهش بگن: من نگرانت میشم.
یا یکی بگه:
خیالم راحته، فلانی نگرانمه.

______________

من هم خیالم راحته ...چون تو رو دارم

غم ندارم❤

صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...

ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 4:20

صفحه بندی