باید کسی باشد...

خرید بک لینک

باید كسی باشد شبی ماتم بگیرد

وقتی نبودم صورتش را غم بگیرد

باید كسی باشد كه عكس خنده ام را

در لابه لای گریه اش محكم بگیرد

چشمش به هر كوچه خیابانی بیافتد

باران تنهاتر شدن، نَم نَم... بگیرد

هی شهر را با خاطراتش در نَوَردَد

آینده اش را سایه ای مبهم بگیرد

از گریههای او خدا قلبش بلرزد

از گریههای او نفسهایم بگیرد

من! جای خالی باشم و او هم برایم

هر پنج شنبه شاخه ای مریم بگیرد

پویا جمشیدی

شعری زیبا

صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...

ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:27

صفحه بندی