
گلی بی تو همه با مَن بدن یه سر بهم بزن کی همرنگتهبی تو پر غمه گلخونمون برگرد بمون دلم تنگته مگه میشه تورو یادم بره این آدم گره به چشمات زده......نتونستم پایان این وبلاگ قبول کنم...میتونم اینجا باخودم حرف بزنم بدون اینکه قضاوت اشتباه بشمروزی نشده که نیام و به بلاگفا سرنزنمولی خب حس نوشتن نداشتم...فک میکنی من یادم رفته ...دیگه اینجا بلدنیستم...نیستم اینجا ...سرنمیزنم...هستم ولی تو منو جوری فراموش کردی که دیگه حتی عضویی از دوستات نیستم که بدونم بلاگفا حتی وجود داره...دلم واسه ستاره ش...
ادامه مطلب